nie dawno na tfm doszło parę nowych rzeczy np. Cafe. Szczerze mówiąc to nwm po co to stworzyli ;_; Po pierwsze jest to prawie to samo co forum, a po drugie mało z tego osób korzysta. Po prostu nie wyszło to modom XD
Hej, pewnie każdy zna stronę dogry.pl. Zarabiacie punkty, a potem możecie je wymienić na truskawki lub inną walutę w grze. To nieprawda! Niektórzy może po wymianie punktów dostają kod na truskawki, ale w większości przypadków tak nie jest! Moi znajomi, którzy wymieniali punkty wcale nie dostali tego kodu, a minęły już 2 miesiące. Dlatego piszę tego posta, żeby nie marnować czasu i nie zbierać tych punktów bo to nie ma sensu :) To na tyle, pa :*
Ostatnio doszły nowe przedmioty shamana. Np. inne deski, balony, pudła itp. Nie są one zbyt tanie, a szczególnie ich koloryzacja, która kosztuje 150 truskawek, więcej juz sama rzecz kosztuje ;_;
Hej :D
Wiem, dawno nie pisałam, jakoś nie miałam czasu xd Ale teraz postaram się w miarę często pisać nowe posty ;p
Przejdę do rzeczy, ostatnio zauważyłam, że ma się pojawić pierwsza gra na telefon Transformice i to już dziś!
Nazywać się będzie run for cheese, a to dowód, że nie kłamię :)
Hej..
Pewnie myślicie, że chcę Wam podać linka do hacków, ale to nie tak.. Jak pewnie zauważyliście wiele osób na transformice używa hacków (cheatów). Ostatnio nawet moi znajomi -.-''. Chciałabym, żeby ci którzy ich używają zrozumieli, że nie dość, że to jest nie fair wobec innych myszy to tez stwarzają zagrożenie dla swojego konta, a co gorsze dla komputera! Mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni i tfm znów będzie takie jak dawniej..
Proszę piszcie w komentarzach swoje opinie na ten temat.